Hewitt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) hur f*n ska jag märka att det luktar ironi i rowyns inlägg? jag sitter ju f*n inte och kör upp nosen mot skärmen precis ..men det gör väl du antar jag ..tack och lov så är jag inte lika dum som dig :meddum: Du kanske inte såg att jag ändrat inlägg innan detta. Men jag säger det igen. Börjar närma sig person angrepp nu... Passa er. De som skriver en enda sak till om att ena är korkat och den andra är dum får en varning. //Ragnarök jag e hemskt lessen //Hewitt Redigerat 23 Januari 2006 av Hewitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 nu får ni ta och skaka hand :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Hahaha... Skönt att höra kritik. Dock börjar jag bli trött på den, Star-Basse & Hewitt. Och har intresset att slåss. Det låter väl ganska originellt va? Men du verkar ofarlig, förutom din fixering om slagsmål. Men får jag fråga, Dragonius... Varför slåss du? Som NesseN sa så har ni inte heller förmågan till att märka då man tillför ironi. Men jag klandrar er inte. Jag tror inte honom och jag har inte visat det på något sätt i mitt inlägg att jag har gjort det. Så nästa gång ni anklagar mig för något igen så låt bli. Ni gör bara saker värre då ni lägger näsan i blöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Va f*n ä detta.... j*vla omogna j*vlar som skryter med att man slåss och va f*n ä ni för några som snackar skit om rassister.Vad är det som gör er bättre än dom.Det finns alltid andledningar till att man hatar något,och det med rassister är att dom hatar en viss hudfärg eller vissa människor (Om nån av er skulle känna mig så skulle ni också kalla mig rasist) växupp och fatta att det inte är är tufft att slåss och snacka skit om andra även om personen ifråga skulle vara nazist så är även de en medmänniska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Red_fox2, att vara rassist är inget possitivt. Klart det inte är possitivt att slåss, dock händer det väll dom flesta av oss någon gång att man är korkad och använder nävarna. Mer eller mindre seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag har på sett och vis varit i ett slagsmål med knytnäver. Det var en kille som blev förbanad på mig och då började han att slå mot mig med hårda slag, men som tur är är jag ganska så bra på att parera slag sen kom en lärare, så jag klarade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) de ä inte dumt att använda nävarna,men man ska inte skryta med de & man SKA ALDRIG starta ett bråk....enda gången de ä tillåtet att använda nävarna är när nån slår dig,och det är också det smartaste för så fort nån drar till dig så har du rätt att försvara dig så då får du slå tbx med lagen på din sida Tyvär så hamnade jag i bråk med en nazist på skolan idag.Men de var han som slog till mig utan andledning och då försvarade jag mig bara genom att slå ner han.... Jag fattar inte varför allt går ut på att lösa allt med våld och varför dom flesta är så s*tans j*vla dumma i huvet så dom inte får in i sin skalle att dom åker på stryk om dom håller på me mig....blir så j*vla less på detta,allt jag vill ä att få vara ifred på skolan men så kommer missfoster som han å ska slåss :@ Redigerat 26 Januari 2006 av Red_fox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa. jag har inte varit med i ett sånt där storslagsmål men det är ju alltid kul att skojjbråka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa. jag har varit med om då var det snöbollskrig det var 6:orna och 3:orna mot kanske 9 stycke vi ägde dem när rasten had slutat gick alla 6:or det va bara 1 3:a kvar alla slog honom sparka min kompis slog med sina knit nävar fett grym fight :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa. det är väl inte grymt att dom sparkade din kompis, eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag har väl bråkat med vissa personer några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa. Hur faen kan du slå en 3 år yngre och sendan sääga att det var skitkul????? Om ngn 9:a slog ner dig skulledu tycka det var kul då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.