forum Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 :evil: min kompiss och jag slogs mot fem stycken andra vi vann men min komppis hållde på att kväva en. och sen klagar han på att man aldrig hjälper honom när det var jag som tog 4 och han tog 1. nån som har nåt bra förslag på vad man kan gjöra föra att han skaffat att han är en fjant ???????????????????+ :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 vem slåss du med då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag slåss rätt ofta. Oftast mot rasister och andra som stör. Har blivit rätt rejäla fighter. (för de som inte vet sanningen om Xade, så skriv inte "Du är ju rasist"... fråga hellre mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag slåss rätt ofta. Oftast mot rasister och andra som stör. Har blivit rätt rejäla fighter. (för de som inte vet sanningen om Xade, så skriv inte "Du är ju rasist"... fråga hellre mig) Var det inte du som var kvinnan som inte tålde smärta, eller hur var det? Kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 brukar vanligt vis inte slåss men om det behövs för att läxa upp nån jävel eller för att skydda sig så händer det. doch ej aldrig nån fight där nån skadats allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag slåss rätt ofta. Oftast mot rasister och andra som stör. Har blivit rätt rejäla fighter. (för de som inte vet sanningen om Xade, så skriv inte "Du är ju rasist"... fråga hellre mig) Jag vet iallafall sanningen ^_^ ...Men med vilka rasisiter bårkar du med? Jag har typ aldrig bråkat med några rasister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 NesseN: Bara för att han är lite snällare när du är här =( Jag slåss varje dag. Det är kul. Fast idag gjorde det ont. :( men sug för f*n.. dra den om belman också... Hur många på sidan är det som ljuger??? För f*n.. medleåldern på den här sidan är 12-13år-- ok varenda jävler slåss varje dag... ni klaggar på att alla som snusar & röker är omogna... men vad f*n är inte en som slåss? Specielt när man tror att man är cool & ljuger ihop att man slås verje dag på ett j*vla forum.. för f*n väx upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Haha, och det är just i 12-13 års åldern man börjar upptäcka det här med ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Eller hur. Inte särskillt moget med att slåss som vissa verkar tro. Förresten hur små var dom du slog på? 7 och du är 10 eller? Skulle gissa på det va. Slagsmål är sånt som inträffar, men särskillt moget är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Det var lite fight i skolan idag. Jag såg bara på :) Ibland så gör jag lite "Bitchslaps". Inget allvarligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) Jag brukar slåss med Ragnarök hela dagarna, varje dag! :evil: Han är vild :gitarr: :cool: Redigerat 19 Januari 2006 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) Kännder du Ragnarök i verkligheten? Trodde att Nessen också gjorde det.. Redigerat 20 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.