pollenallergi Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Kännder du Ragnarök i verkligheten? Trodde att Nessen också gjorde det.. Kännder du Ragnarök i verkligheten? Trodde att Nessen också gjorde det.. Mjo jag har träffat Ragnarök en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) Ja, han är min polare, vi brukar slåss i lera med bikinis :evil: Skriv ett PM om du vill höra lite mer om vårat privatliv B). Redigerat 19 Januari 2006 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 NesseN, om du inte vet så har jag inte varit seriös i mina inlägg. Jag bor i områden där man ofta är i bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 NesseN, om du inte vet så har jag inte varit seriös i mina inlägg. Jag bor i områden där man ofta är i bråk. Vart bor du?Och mot vilka rasister bråkar du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 NesseN, om du inte vet så har jag inte varit seriös i mina inlägg. Jag bor i områden där man ofta är i bråk. Är du nån gång seriös hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Mmmm, det hände ett gängbråk i måndas. Hårda knytnävar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 När jag var yngre slogs jag en hel del, men nu har jag bestämt mig för att "tåla" mer innan jag börjar slåss. Förresten är det roligare att brottas. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 NesseN, om du inte vet så har jag inte varit seriös i mina inlägg. Jag bor i områden där man ofta är i bråk. Vad nu? Jag trodde alla dina inlägg var orseriösa :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 1 gång har jag varit i fight, men det va mot skolas hatbarn (som alla hatar) Han slog mej med en rutten playwood skiva så jag blev förbannad.. Jag tyckte att det kändes ganska skönt, men det va nog för att han har terrat mej sen jag började på dagis eftersom jag har glasögon och ser klen ut -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag brukar skojj slåss med en 9:a gjorde det senast idag hoppa på honom bakifrån och skrämde honom :P fast det var en turk som är väldigt liten men iallfall så satt jag och spela på skolans IT café och han bara går och stänger ner allt först brydde jag mig inte men han bara hållde på och mucka och putta på mig hela tiden och sen orka jag inte mer och putta honom han blev helt paff! och min kompis som satt brevid mig sa att han kan typ skicka hela hans släkt på än. så nu får man bara hoppas på att hans släkt inte kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Idag blev det nästan fight mellan mej å tönten igen, klockan var 21:15 lr nått och idiptet blev aggressiv för att vi retade han för att han inte kunde pricka oss på snöbolls kriget och gick på min kompis, och då va det nära att jag gick på han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Desen du låter som en mobbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.