Star-Basse Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Desen du låter som en mobbare. Håller med f*n :angry: Vad är det roliga med att reta någon & sen slåss med honom??? Desen det borde du kuna svara på du låter erfaren av att mobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) haha jag bara flinar när jag läser alla era inlägg.. ingen av er vet hur det är att slåss på riktigt, den som har gjort det vet att det inte är nåt att skämta om, men ni era självbelåtna svin bara "låtsas" för att få uppmärksamhet, patetiskt, om det verkligen skulle gälla på allvar så skulle ni aldrig ens våga Redigerat 21 Januari 2006 av Hewitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Min brorsa går på karate och han är en j*vla fjant.. Allt med kampsport är så j*vla överreklamerat.. Du kan inte slåss bättre bara för att du går på en kampsport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Som sagt... Att tillföra våld emot någon är något man i all försök låta bli till. Jag skulle aldrig slå en person vare sig han skulle säga till mig. Att slåss löser inga problem. Ibland får man en impuls att bara slå nån för att få ut sin ilska. Visst, det fungerar men vad blir resultatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Förhoppningsvis så biffar man till sig (Se bara på bror din!), man får mer teknik och ett sinne för att försvara sig själv. Klart du blir bättre på att slåss om du har utövat kampsport, kanske inte modigare. Det får spriten och kärleken skjöta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Jag blir bara så trött på alla som försöker visa sig tuffa.. "Åeh försök du bara, jag går på karate!". De som tränar kampsport gör det ju aldrig på liv och död utan under bestämda förhållanden och regler. Men visst, man får väl bättre kondition osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Du har helt rätt där NesseN... dem e bara ett gäng kampsports NÖRDAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag tror iaf inte du är mycket tuffare Hewitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Isåfall borde ju en fotbollsspelare vara den mest etablerade stridskämpen. "Akta så jag inte sparkar dig, jag går på fotboll! :o" Min nya. Redigerat 22 Januari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls. Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad. Då kan jag klippa till. Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate. Beror väl på spelstil, men är man riktigt tuff när man spelar fotboll kan man bli riktigt farlig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 haha jag bara flinar när jag läser alla era inlägg.. ingen av er vet hur det är att slåss på riktigt, den som har gjort det vet att det inte är nåt att skämta om, men ni era självbelåtna svin bara "låtsas" för att få uppmärksamhet, patetiskt, om det verkligen skulle gälla på allvar så skulle ni aldrig ens våga Helt rätt sagt! Alla som säger att ni har slagits har inte gjort det... så väx upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.