Hoppa till innehåll

Slagsmål?


Shaddy

Rekommendera inlägg

hur f*n ska jag märka att det luktar ironi i rowyns inlägg? jag sitter ju f*n inte och kör upp nosen mot skärmen precis ..men det gör väl du antar jag ..tack och lov så är jag inte lika dum som dig :meddum:

 

Du kanske inte såg att jag ändrat inlägg innan detta. Men jag säger det igen.

Börjar närma sig person angrepp nu... Passa er.

De som skriver en enda sak till om att ena är korkat och den andra är dum får en varning.

//Ragnarök

 

jag e hemskt lessen

 

//Hewitt

Redigerat av Hewitt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hahaha... Skönt att höra kritik. Dock börjar jag bli trött på den, Star-Basse & Hewitt.

 

Och har intresset att slåss. Det låter väl ganska originellt va?

Men du verkar ofarlig, förutom din fixering om slagsmål. Men får jag fråga, Dragonius... Varför slåss du?

 

Som NesseN sa så har ni inte heller förmågan till att märka då man tillför ironi. Men jag klandrar er inte. Jag tror inte honom och jag har inte visat det på något sätt i mitt inlägg att jag har gjort det.

Så nästa gång ni anklagar mig för något igen så låt bli. Ni gör bara saker värre då ni lägger näsan i blöt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va f*n ä detta....

j*vla omogna j*vlar som skryter med att man slåss och va f*n ä ni för några som snackar skit om rassister.Vad är det som gör er bättre än dom.Det finns alltid andledningar till att man hatar något,och det med rassister är att dom hatar en viss hudfärg eller vissa människor (Om nån av er skulle känna mig så skulle ni också kalla mig rasist)

 

växupp och fatta att det inte är är tufft att slåss och snacka skit om andra även om personen ifråga skulle vara nazist så är även de en medmänniska

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de ä inte dumt att använda nävarna,men man ska inte skryta med de & man SKA ALDRIG starta ett bråk....enda gången de ä tillåtet att använda nävarna är när nån slår dig,och det är också det smartaste för så fort nån drar till dig så har du rätt att försvara dig så då får du slå tbx med lagen på din sida

 

 

Tyvär så hamnade jag i bråk med en nazist på skolan idag.Men de var han som slog till mig utan andledning och då försvarade jag mig bara genom att slå ner han....

Jag fattar inte varför allt går ut på att lösa allt med våld och varför dom flesta är så s*tans j*vla dumma i huvet så dom inte får in i sin skalle att dom åker på stryk om dom håller på me mig....blir så j*vla less på detta,allt jag vill ä att få vara ifred på skolan men så kommer missfoster som han å ska slåss :@

Redigerat av Red_fox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål  typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa.

 

jag har inte varit med i ett sånt där storslagsmål men det är ju alltid kul att skojjbråka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål  typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa.

 

jag har varit med om då var det snöbollskrig det var 6:orna och 3:orna mot kanske 9 stycke vi ägde dem när rasten had slutat gick alla 6:or det va bara 1 3:a kvar alla slog honom sparka min kompis slog med sina knit nävar fett grym fight :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål  typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa.

 

det är väl inte grymt att dom sparkade din kompis, eller? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jocke2004

Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål  typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa.

 

Hur faen kan du slå en 3 år yngre och sendan sääga att det var skitkul????? Om ngn 9:a slog ner dig skulledu tycka det var kul då???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...