kola_king Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag kan va inne i en halvtimme klockan 21.00, sen ska vi se en film, men jag kan ha på datorn och stänga av den efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag är hos farmor & farfar då.Ska tillbringa ycket tid med The Sims 2.Men whatever,jag kan försöka logga in då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 damn it!... Ska vara med en kompis.. Vi ska väl ha tv-spel eller nåt liknande... Så jag kan inte.... 101 st blir svårslaget..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 annars går det ju att lämna fuska i ett minimerat webbläsarfönster bara för sakens skull. fast akta er för nyfikna syskon och kompisar som tror de är roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 annars går det ju att lämna fuska i ett minimerat webbläsarfönster bara för sakens skull. fast akta er för nyfikna syskon och kompisar som tror de är roliga... Dessvärre kan man inte ha det minimerat över 5 minuter.Om man har idlat 5 minuter räknas man inte som "inloggad". Själv tror jag inte något rekord kommer slås, eftersom Det bara är c:a 150 just nu som har läst själva ämnet... Och jag har bistått med nästan 10 av dem visningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 j*vla tåg!Allt är inställt till farmor o farfar! Kanske kommer vara inne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag kan vara inne i 40 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Var kan man se hur många som är inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) forum.fuska.se, längst ned jaa... 76 personer har 4 minuter på sig att komma nu... Redigerat 20 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jaha,då vad det över! Somnade på soffan så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Så vi slog ej rekordet.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 När var det rekordet på 101 personer sattes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.