Hoppa till innehåll

3d Studio Max Och Monitor.exe

Gäst Beldur

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag ska installera en demo av 3d studio max. Men det står att monitor.exe måste stängas innan man kan slutföra installtionen. Eftersom att jag e ganska dålig på sånt här undrar jag om det är säkert att avsluta monitor.exe?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta Ctrl+Alt+Delete, tryck på prossesser, funkar på XP annars trycker du på "filhanteraren" om du har en annan dator, borde funka ;)

EDIT: glömde skriva, leta upp monitor.exe & tryck på avsluta process

Redigerat av mr COOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, ja... kollade på processlibrary och där står det att den inte bör avslutas, eftersom att den behövs för att vissa program ska hålla sig stabila. på andra sidan är det värsta som kan hända i princip att datorn hänger sig, så gör ett försök. går det så går det/inte.

http://www.processlibrary.com/directory/fi...nitor/index.php

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sry för dubbel men om jag skulle ändra så skulle ingen svara... Startar monitor.exe när man startar om datorn om man stängt det förut?

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst data-typen

hmm, ja... kollade på processlibrary och där står det att den inte bör avslutas, eftersom att den behövs för att vissa program ska hålla sig stabila. på andra sidan är det värsta som kan hända i princip att datorn hänger sig, så gör ett försök. går det så går det/inte.

http://www.processlibrary.com/directory/fi...nitor/index.php

bra sida!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...