Gäst Beldur Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Hej! Jag ska installera en demo av 3d studio max. Men det står att monitor.exe måste stängas innan man kan slutföra installtionen. Eftersom att jag e ganska dålig på sånt här undrar jag om det är säkert att avsluta monitor.exe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) ta Ctrl+Alt+Delete, tryck på prossesser, funkar på XP annars trycker du på "filhanteraren" om du har en annan dator, borde funka ;) EDIT: glömde skriva, leta upp monitor.exe & tryck på avsluta process Redigerat 19 Januari 2006 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 hmm, ja... kollade på processlibrary och där står det att den inte bör avslutas, eftersom att den behövs för att vissa program ska hålla sig stabila. på andra sidan är det värsta som kan hända i princip att datorn hänger sig, så gör ett försök. går det så går det/inte. http://www.processlibrary.com/directory/fi...nitor/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Ok.. Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Sry för dubbel men om jag skulle ändra så skulle ingen svara... Startar monitor.exe när man startar om datorn om man stängt det förut? Redigerat 25 Januari 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Vad är monitor.exe? Det är iaf inget som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 hmm, ja... kollade på processlibrary och där står det att den inte bör avslutas, eftersom att den behövs för att vissa program ska hålla sig stabila. på andra sidan är det värsta som kan hända i princip att datorn hänger sig, så gör ett försök. går det så går det/inte. http://www.processlibrary.com/directory/fi...nitor/index.php bra sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.