Red_fox2 Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Vill tacka för all hjälp jag har fått i detta forum varje gång de har varit något problem eller sökt efter något program.Men nu till ämnet. Det är så att jag undrar om det finns något gratisprogram som kan spela in allt som visas på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Fraps google is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Kan man inte göra det med Windows Movie Maker? Har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Camtasia finns det ett sådant prog som heter också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) Sök på Screen Recorder så borde du hitta något men jag vet inte om det finns något som är gratis. Redigerat 20 Januari 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Men vad ska man ha det till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 blev oxå lite intresserat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Men vad ska man ha det till ? Missade du helt vad som stog i första inlägget? Läs det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Själv tycker jag Fraps är bra. Använder det och det är inte alltför svårt att använda. http://www.download.com/Fraps/3000-2121_4-...tml?tag=lst-0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Men fraps gratis version är ju kass å det hela kostar ju 36 dollar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 rallypacker använde nåt program när han spelade in sin video tut i grafik/prog. ämnet... fråga honom, men dock vet ja inte om de va ett gratisprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Tror att det finns nåytt som heter Cameo. Är inte säker, men tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.