kola_king Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag tänkte, eftersom det finns så många forumlekar i allmänt forumet, kunde man inte göra ett subforum i allmänt just för forumlekar? För när man kommer in i allmänt, finns det i princip bara forumlekar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 jomenvisstasså , det finns ju ca tio st på hela forumet , borde få ett eget liten krypin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 De borde knappt vara på forumet enligt mig. Visst... Något man kan underhålla sig med men hela Fuska.se blir mest nermejade med spam, trots att man inte får några FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 De borde knappt vara på forumet enligt mig. Visst... Något man kan underhålla sig med men hela Fuska.se blir mest nermejade med spam, trots att man inte får några FuskaMynt. Det kanske är en andledning till att göra ett subforum, det blir väl inte fler lekar om man gör ett subforum, utan tvärtemot, om man vill starta en ny lek tittar man i forumet och ser om den redan finns. På så sätt får man inte så många dubbletter.Och för det andra kanske det blir bättre att leda det du kallar för spam (lekar) till ett annat forum där man kanske inte ska få FuskaRank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jo... Men samtidigt biter det i mig att det är ganska onödigt. Men såväl så är ett Subforum bättre än något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag tycker att det är en dålig ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Varför det? Det är väl mer praktiskt att ha alla forumlekar i ett annat forum så att de som vill vara inne på dem kan gå dit och de som vill snacka om annat i Allmänt inte behöver översvämmas av forumlekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Japp, själv stör jag mig ganska mycket på forumlekar och vill hellre att allt ska samlas i ett forum (som jag inte ska gå in i). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Eller så kan man ta bort alla forumlekar så slipper man massa spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Eller så kan man ta bort alla forumlekar så slipper man massa spam. Tja, vi kanske slipper mer än bara spam... tänk dig :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Eller så kan man ta bort alla forumlekar så slipper man massa spam. Det är också en idé, men det är många som gillar det, och vill ha lekarna.Nya lekar kommer ändå att skapas på ett eller annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.