Gäst Walker Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Har du sett någon dö på riktigt??? själv??? inte på tv, live... jag har faktiskt aldrig gjort det, som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Ja,i en Romeo & Julia pjäs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 :D lustigt! Nej, men jag kunde ha gjort det, om jag följt med min mamma till min morfars sjukhus. Men nu blev det inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) Dessväre, ja. 3 gånger. Redigerat 20 Januari 2006 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Ja, en tjej rammlade ner från 7 våningen. Såg hur hon flög ner :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Nej, har inte sett någon dö. Skulle ändå inete klara av det, så tur är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag hoppas nu bara att jag själv inte ser någon dö, speciellt ingen i min familj eller släkt. Men det är väl oundvikligt. Någon gång ska man se döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag hoppas nu bara att jag själv inte ser någon dö, speciellt ingen i min familj eller släkt. Men det är väl oundvikligt. Någon gång ska man se döden. Nej , nån gång ser man ljuset ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag har sett en hemsk sak. jag såg en bil och en lastbil krocka. när vi gick fram dit så så var gubben i bilen helt i bitar hela hans huvud hadde gått av på mitten (som ett kinderägg) jag blev alldeles stel när jag såg det och drömde mardrömmar om det jätte länge. och vi misstänker att han tog självmord. men han i lastbiolen klarade sig hade brytit nåt men inte så alvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 På den tiden då min syster bodde i Honduras, Central Amerika, nuförtiden i Spanien, så åkte hon en buss igenom huvudstaden. Hon tittade ut genom bussrutan och så en man skjuta en annan man med en kula rakt genom skallbenet. Ingen brydde sig. Jag vet att hon blev väldigt skärrad... Jag ska fråga henne om hon kan länka till det där hon skrivit själv om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 vadå gjorde dom inte ett skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag gillar inte ens TANKEN på att någon skulle dö... förutom terrorister, m.m. men dom förtjänar att leva... precis som vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.