Gäst Andreasswf Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 men jag menade inte det jag sa. Jag har aldrig sett någon dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seppy3 Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) mi kompi dog fö han had järpoblem Redigerat 31 Januari 2006 av seppy3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag tror på Skåningen också,inte helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 mi kompi dog fö han had järpoblem VA?! Vad sa du egentligen?!?! Du får ju kolla stavningen unge man! Back to topic: Nej, jag har inte sett någon dö. Men jag har varit på en begravning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) Igår dog min gamle granne. Jag såg honom inte dö, men polisen var utanför deras hus, så jag fråga mamma vad dom gjorde där. Eftersom att hon är förkyld så var hon hemma och såg när ambulansen kom, men de körde iväg därifrån lugnt, och när dom gör det betyder det att han är död. (Mamma jobbar inom sjukvården så hon kan sånt.) Efter det kom en svart bil och hämtade honom. Men, Nej, jag såg honom inte dö. Jag var i skolan då. Redigerat 1 Februari 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 mi kompi dog fö han had järpoblem Översättning: Mi=min, kompi=kompis, dog (ja där stavade han rätt), fö=för, han (rättstavning igen), had=hade, järpoblem=järnproblem. Alttså: Min kompis dog för han hade järnproblem. Det var vad han skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 förra året tog min granne självmor när jag kom hem från skolan ( såg inget)... har sett en död snubbe genom glas, men inte när han dog.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikgru Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 ja sog mormor dö när ho ramla i än trapa :( :) :D B) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag har sett min farfar avlida,men det var i Stockholms sjukhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 ja sog mormor dö när ho ramla i än trapa :( :) :D B) :P Något att skoja om??? heee???GUGGO: tror inte det blir en kaka då... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag har sett ett antal personer dö i mitt liv inom att jobba i vården nu i 6år. Sett personer som har kvävt till dötts, Hjärt stillestånd, Dött av ålder, Dött på operationsbordet, dött under återlivnings försök, Kan fortsätta ett tag till med hur jag har sett personer dö men det skulle bli jobbigt att skriva ner allt. Satt vak på en gubbe som dog igår kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Min klass hållde på att dö på gympan. ett rör gick sönder och det var äkta action brånd kåren kom fett grymt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.