Ogri Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 2 pallar och en kaktus ehh..ok Jag tjänade typ 3hc soffor på en dag :P om du känar många möbler så fixa ett jobb och lön ställe jag känade mycket på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Omg.. Jag är fattig jag har vunnit 30mynt och 1 rödsittkudde och jag har bara 1dubbelsäng, 1bord, 1tv,1 affish och många pallar.. Snälla ge mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Ge hit och ge dit! :angry: Sluta å tigg igår såg jag en massa habbos som stod i kö för att få varsin stol. Så lågt sjunker inte jag (men jag stod kön för att retas lite...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 ... Jag skämtade jag tiggde alldrig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Har bara ett zink soffbord som jag vunnit i race så jag behöver verkligen möbler om jag kan få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ... Jag skämtade jag tiggde alldrig ... Okej, bra :). Jag gillar inte att man tigger om saker som inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ^^jag har bara 2möbler^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ^^jag har bara 2möbler^^ jag har rätt mycket saker , Jolly23 heter jag. Kan tänka mig att sälja habbo skaer för runescape skaer/cash. Mvh Zhadow23(på rs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ne inte köpa jag vill bara ha gratis^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ne inte köpa jag vill bara ha gratis^^ kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 kan jag få nåt gratis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ^^jag har bara 2möbler^^ Mackson, jag kan byta 36 K ( alltså 36000 gp) mot habbosaker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.