FreeZtyle Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hur lägger man in musik i presentationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Man kan inte ha musik i Presentationen. NesseN har fixat en Video på sin Presentation vilket jag stort nog också undrar hur han fasen gjorde det men det kanske han kan berätta om han ser denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 OK, tack. Men Ragnarök har också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Man får använda någon kod. Typ, ha en HTML kod eller JAVA. Jag har också haft musik i presentationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Är det någon mer som tycker att NesseN's musikvideo är bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) Det finns 2 sätt att fixa musik i sin press. Ena är embed taggen som man kan ha till både film och musik: <EMBED SRC="http://LÄNK-TILL-FILM/LÅT.com", WIDTH=250, HEIGHT=250 CONTROLS=TRUE> Sen finns det en annan som är till för musik: <BGSOUND SRC="länk till låt.mp3" loop="-1" volume="100" AUTOSTART="true" hidden="true"> Redigerat 20 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Ska kanske lägga in lite musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Det finns 2 sätt att fixa musik i sin press. Ena är embed taggen som man kan ha till både film och musik: <EMBED SRC="http://LÄNK-TILL-FILM/LÅT.com", WIDTH=250, HEIGHT=250 CONTROLS=TRUE> Sen finns det en annan som är till för musik: <BGSOUND SRC="länk till låt.mp3" loop="-1" volume="100" AUTOSTART="true" hidden="true"> Tack Ragnarök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag får den kod som tillåter både musik & film fungera men då blir det en ful Quick Time remsa som tar upp mer plats än vad den borde. Koden för bara musik fungerade inte för mig. Kan någon hjälpa mig nu kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 bgsound funkar bara med Internet Explorer utan ett plugin till Firefox, som inte finns för version 1.5 än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Aha ^^ Men då fungerar den annars då va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Man kan inte ha musik i Presentationen. NesseN har fixat en Video på sin Presentation vilket jag stort nog också undrar hur han fasen gjorde det men det kanske han kan berätta om han ser denna tråd. Eherm...Har du kollat på min press? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.