pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag är så J*vla sugen på CoD 2 men tror inte min dator pallar! :( CoD 2 är jävligt bra optimerat för gamla datorer också, testa att ladda hem demot och se hur bra det flyter.. Jag tror det kan gå helt okej på lägsta inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Finns det inte multiplayerspel på Call of duty 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jo, det är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag har inte spelat battlefield,men du måste verkligen köpa Call Of Duty 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Bf2 såklart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Jag är så J*vla sugen på CoD 2 men tror inte min dator pallar! :( Demot flyter på bra när man väl fått igång det ( tog en j*vla tid när man tryckt på start game och den laddade med en sån mätare )(nu måste ni fatta) Redigerat 22 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Igentligen vill jag helst köpa BF2: Special forces men då måste man ha BF2 installerat på sin dator och det har inte jag. :( och tyvärr känner jag ingen som har BF2 för isåfall hade jag ju kunnat låna och installera det. Är det lönt att köpa BF2 också bara för att kunna köra special forces? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Ja, eftersom själva Bf2 är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag är så J*vla sugen på CoD 2 men tror inte min dator pallar! :( Då blir det CoD 2 på onsdag :D:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) köp bf2... men det beror ju helt på vad du är ute efter :gitarr: Redigerat 26 Januari 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 kan man spela utan cd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Ja på nåt sätt går det men vet inte hur :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.