SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ja, gör man det på er skola? Hos oss gör man det, tyvärr. Man kastar stink bomber o klottrar o liknande. Fattar inte vad som e så bra med det.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Vi har bra lärare fast... Jag tycker att de börjar tappa greppet om eleverna. De enda som faktiskt gör något över det som händer på Skolan är de äldsta på skolan. (De är ungefär 60 år båda två och har jobbat på skolan i 20-25 år nu). Jag vågar knappt besöka den om de inte finns kvar. Kommer fasen finnas allt möjligt där då jag slutat. Det röks, snusas, bråk och fjantiga saker som bara vanliga barn skulle komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 tyvärr, ja. det finns idioter till allt som jag brukar säga. tror rektorn utlysta 10 000 kr som vi skulle få köpa typ lite kul saker till skolan för. men det mesta gick åt till att ta bort klotter, byta ut krossade glasrutor etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Jag vågar knappt besöka den om de inte finns kvar. Kommer fasen finnas allt möjligt där då jag slutat. Det röks, snusas, bråk och fjantiga saker som bara vanliga barn skulle komma på. Som bara vanliga barn skulle komma på? Så du är typ speciell då lr? f*n folk verkligen hyser fördomar överallt nu förtiden, har ni blivit kärringar? Så fort folk är annorlunda än ni själva så vägrar ni acceptera dem.. Finns dem som växer upp i mardrömsliknande miljöer, sen så ska dem vara lika perfekta som er andra kräk?... W T FUCKIN F!!!!!????? Redigerat 22 Januari 2006 av Hewitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vår fotbollsplan vandaliseras av 18 åringar på mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vår fotbollsplan vandaliseras av 18 åringar på mopeder. Haha vilka fjantar, palla glida runt på moped när man är 18 bast! I våran skola är det alltid en daglig dos av klotter, vandalisering av datorer och annat smått och gott.. Krossade fönster har vi en del också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hewitt: Jag vet inte om du har märkt det men har du något emot vad jag skriver? I varje inlägg jag publicerat här på Fuska.se sedan igår har jag bara hört din klagande stämma eka här. f*n man blir ju snart övertygad att du verkligen är dum i huvudet. Och att jag skulle vara speciell säger jag inte. Visst... Du har rätt med att jag ser ner på dem som faktiskt röker, snusar och är allmänt dumma av sig. Men ett par av mina kära vänner i min klass snusar, dricker och röker. De har inte vandiliserat skolan på något sätt och jag kan verkligen inte se ner på dem. De är inget av att vara elaka av sig och trots att de väljer en väg som jag inte skulle ta i livet så respekterar jag dem som dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 ok bra.. nej jag har inget emot dina inlägg förutom att vi inte tycker lika i allt, men det är ju därför det finns forum, för att diskutera, så du måste ju för h*lvete kunna ta kritik.. och jag anser att alla andra här är intelligens befriade idioter så därför diskuterar jag hellre med dig ......och jag är INTE dum i huvvet!!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag tar gärna kritik. ^^ Och jag besvarar dem lika gott som du gör det. Jag vet nu inte om jag ska känna mig hedrad eller ej. Men jag har inte kallat dig för dum i huvudet. Jag kan, förvisso, inte idiotförklara en person som jag inte känner. Men dig har jag väl haft nöjet att lära känna dessa tre dagar med diskussioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 ok bra.. nej jag har inget emot dina inlägg förutom att vi inte tycker lika i allt, men det är ju därför det finns forum, för att diskutera, så du måste ju för h*lvete kunna ta kritik.. och jag anser att alla andra här är intelligens befriade idioter så därför diskuterar jag hellre med dig ......och jag är INTE dum i huvvet!!!! :evil: Om någon här är en idiot så är det du <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Nu börjas personangreppen igen? Varit en hel del sånna på sistone. Iallfall, visst sker det lite klottring och lite vandalisering..Men det är ytterst lite måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Mjo. Folk klottrar och bråkar i korridorerna. De har satt upp övervakningskameror nu, eftersom att några kastade stinkbomber, har ner öppna men fulla colaburkar från tredjevåningen och för att folk tände på raketer inomhus :P Sen har det säkert hänt mer saker som jag inte vet om, eftersom att jag började där i år ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.