Hoppa till innehåll

Förstörs/ Vandaliseras?

SlimShady

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi har bra lärare fast... Jag tycker att de börjar tappa greppet om eleverna. De enda som faktiskt gör något över det som händer på Skolan är de äldsta på skolan. (De är ungefär 60 år båda två och har jobbat på skolan i 20-25 år nu).

Jag vågar knappt besöka den om de inte finns kvar. Kommer fasen finnas allt möjligt där då jag slutat. Det röks, snusas, bråk och fjantiga saker som bara vanliga barn skulle komma på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vågar knappt besöka den om de inte finns kvar. Kommer fasen finnas allt möjligt där då jag slutat. Det röks, snusas, bråk och fjantiga saker som bara vanliga barn skulle komma på.

Som bara vanliga barn skulle komma på? Så du är typ speciell då lr? f*n folk verkligen hyser fördomar överallt nu förtiden, har ni blivit kärringar? Så fort folk är annorlunda än ni själva så vägrar ni acceptera dem.. Finns dem som växer upp i mardrömsliknande miljöer, sen så ska dem vara lika perfekta som er andra kräk?... W T FUCKIN F!!!!!?????

Redigerat av Hewitt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hewitt: Jag vet inte om du har märkt det men har du något emot vad jag skriver? I varje inlägg jag publicerat här på Fuska.se sedan igår har jag bara hört din klagande stämma eka här.

f*n man blir ju snart övertygad att du verkligen är dum i huvudet. Och att jag skulle vara speciell säger jag inte. Visst... Du har rätt med att jag ser ner på dem som faktiskt röker, snusar och är allmänt dumma av sig. Men ett par av mina kära vänner i min klass snusar, dricker och röker. De har inte vandiliserat skolan på något sätt och jag kan verkligen inte se ner på dem. De är inget av att vara elaka av sig och trots att de väljer en väg som jag inte skulle ta i livet så respekterar jag dem som dom är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok bra.. nej jag har inget emot dina inlägg förutom att vi inte tycker lika i allt, men det är ju därför det finns forum, för att diskutera, så du måste ju för h*lvete kunna ta kritik.. och jag anser att alla andra här är intelligens befriade idioter så därför diskuterar jag hellre med dig ......och jag är INTE dum i huvvet!!!! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tar gärna kritik. ^^ Och jag besvarar dem lika gott som du gör det.

Jag vet nu inte om jag ska känna mig hedrad eller ej. Men jag har inte kallat dig för dum i huvudet.

Jag kan, förvisso, inte idiotförklara en person som jag inte känner. Men dig har jag väl haft nöjet att lära känna dessa tre dagar med diskussioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok bra.. nej jag har inget emot dina inlägg förutom att vi inte tycker lika i allt, men det är ju därför det finns forum, för att diskutera, så du måste ju för h*lvete kunna ta kritik.. och jag anser att alla andra här är intelligens befriade idioter så därför diskuterar jag hellre med dig ......och jag är INTE dum i huvvet!!!!  :evil:

Om någon här är en idiot så är det du <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo. Folk klottrar och bråkar i korridorerna.

De har satt upp övervakningskameror nu, eftersom att några kastade stinkbomber, har ner öppna men fulla colaburkar från tredjevåningen och för att folk tände på raketer inomhus :P

Sen har det säkert hänt mer saker som jag inte vet om, eftersom att jag började där i år ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...