ELF Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Vad kan man programmera om man lär sig Java? Menar inte Java-script för er som inte vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 jaa... om du bygger på med lite extra kodning kan du göra spel och apps till moblier. men det krävs lite extra kunskaper som sagt. så kan du göra javaapplets, sega små saker som slöar ner alla hemsidor de befinner sig på och kan krasha besökarnas webbläsare... och så mindre program och spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Nu var du rolig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Han svarade på din fråga.. jättekul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 det är bara sanningen. 70% av alla webbplatser med java krashar min webbläsare och 90% av resten slöar ner sidan. oftast handlar det om tokonödiga saker som texteffekter som kan göras mycket bättre och enklare på andra sätt. de har en otrolig förmåga att krascha läsare speciellet om någon lite hemsidesnickare har varit ute och damsugit internet på gratisapplets och lagt in 10 st på en och samma sida. chatter går att göra i Java... men java används ganska sällan i vanliga program. fördelen med de program som skrivs i Java funkar ofta på både Mac, Pc och Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Dock finns likadana program kodade i C som tar mycke mindre ram o cpu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Haha. Jag hörde det idag att Java går att använda til att programmera tvättmaskiner och liknande. Går det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 tror inte det går^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenCheater Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 tvättmaskiner är nog en myt men man kan göra frågesports program, miniräknare, spel, valuta omvandlare, webbläsare, orbehandlings program litte allt möjligt om man bara kan programera (jag kan litte som jag får lära mig i skolan kör en kurs just nu som hetter programering A JAVA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 lol tvättmaskiner låter roligt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ja programmen till dom. De blir ju programmerade nu för tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) tror de går men då e nog inte allt byggt med java idag finns det till och med brödrostar som är programmerade Redigerat 10 Februari 2006 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.