Andersffs Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Haha. Jag hörde det idag att Java går att använda til att programmera tvättmaskiner och liknande. Går det verkligen? Ja, C & java går att ha i Tex Tvättmaskiner! Allt som har data chip i sig. Det är schipen som är kodade i java & C (går med andra!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Ha va skoj. Det blir allt fler och fler vardagliga saker som blir datoriserade... Då hade jag rätt om Java och tvättmaskiner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 schipen ?? WTF Vadå stavfel, Förlåt mig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Du kan göra MMORPG's Runescape är ju gjort av java Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.