50-cent.g_unit Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) hur gör man det 3 svärdet tåligt på the legend of zelda eller var det ocarina of time eller e det sama spel :) :medieval: Redigerat 22 Januari 2006 av 50-cent.g_unit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 ja, det är samma spel... det går inte att göra tåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
50-cent.g_unit Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 men den går sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Du får hämta ett annat svärd genom att hämta och skicka saker. På http://www.fuska.se står det hur man gör. Tryck på Nintendo64. Tryck sen på t eller l (minns inte riktigt) sen finns det en guide till Zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 ja, det är samma spel... det går inte att göra tåligt. Jo jag har för mig att det ska kunna bli tåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Nja, egentligen så är det ett helt annat svärd, inte att det blir tåligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Nja, egentligen så är det ett helt annat svärd, inte att det blir tåligare. Svärdet som är "tåligare" heter Biggoron sword och är helt underbart, du ska på slutet ge den jättestora gorgonen ögondroppar så gör han det svärdet åt dig, kommer tyvärr inte ihåg vad man ska göra innan i detalj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Det går allt att göra "tåligt", om ni skulle vilja veta i detalj så är det bara att skriva: reply_zelda:_ocarinaoftime#5pag6 i ett nytt svar i denna tråd så får jag veta automatiskt, eller bara skriva på vanligt sätt t e x: "Hej kära hackex, jag skulle vilja veta hur man gjorde Biggoron Svärdet tåligt?" :cry: nej men allvarligt, meddela mig på något sätt så ska jag skriva en guide om Biggoron svärdet (och vad som helst annat i Zelda spelen, jag har nämligen klarat ut det ca; 20ggr, så det är bara att meddela mig om ni vill veta något om Ocarina of Time, så kan jag skriva en utförlig guide om hur man gör). Och om ni vill meddela mig automatiskt så skriv: reply_zelda:_ocarinaoftime#5pag6 Jag kan inte lova att ni får svar på sekunden men det borde inte dröja för mig att få ut en utförlig guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg