Ogri Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 kan nån säga vilket spel jag ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 King Kong är ett väldigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninjasimonryu Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 king kong ä bra men PGR3 ä bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 perfect dark zero är säkert också bra och call of duty är det många som säger är bra, kameo säger också många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Kameo ser lite tråkigt ut..det kan vara för att det är inte direkt min smak av spel annars vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Kameo är lite för "KORT" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Köp Call Of Duty 2! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 King Kong tycker jag att du ska köpa. Project Gotham Racing 3 ska du köpa om du gillar grymma bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 project gotham racing eller cod 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelberg Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag testade de flesta spelen innan köp pga min ekonomi och valde till slut Kameo och det ångrar jag verkligen inte. Då kan det tilläggas att det är just äventyrsspel som jag gillar bäst.. Gillar du tex Zelda och Rares tidigare äventyrsspel kommer du inte bli besviken på Kameo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 CoD 2 eller NFS MW, KING KONG är också kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ifall du bara måste ha ett är CoD 2 det bästa valet! Ska du ha två eller fler rekommenderar jag Project Gotham Racing 3 eller Perfect Dark Zero. För en maximal spelglädje och inlevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.