Gäst DonKeN Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag tycker det är lite spamm med såna hära trådar. T.ex. Är det värt och köpa det där blabla. Dem flesta gör det bara för fuskamynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag tycker att det är ett grymt spel som är ett bra köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 kostar det e månan ??????????????????????+ :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 kostar det e månan ??????????????????????+ :bah: :meddum: ja, det gör det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 100 spänn fasst jag lirar inte så mycket wow längre jag kör gild wars och everquest 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 köp det och prova det är verkligen värt det men som alla andra spel så tröttnar man på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Fiska är kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Kostar inte Everquest 2 också i månaden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 joo fasst inte lika mycket och där finns mer raser/klasser på everquest 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag trodde det var tvärt om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 det är en ekonomifråga....kostar ganska mycket i månaden för ett spel ju men det är verkligen bra. om du kan spela mycket WoW och tänker spela mest WoW o köpa mindre andra spel kan det löna sig. däremot om du har många utgifter redan som du inte vill dra in på tycker jag inte du ska göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 World of Warcraft är helt klart värt pengarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg