LionQueen Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag har blivit stor i Zelda: Ocarina of time nu. Men jag gick aldrig till the Lon Lon ranch och pratade med den flickan som jag skulle lära mig Eponas sång. Och nu när jag är vuxen kan jag inte få hästen utan den sågen :angry: Finns det inget annat sätt att få Epona på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 enda jag kan komma på är att bli liten igen, annars så vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LionQueen Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 enda jag kan komma på är att bli liten igen, annars så vet jag inte Hur blir man liten igen då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 enda jag kan komma på är att bli liten igen, annars så vet jag inte öhh... du sätter ner svärdet i pedistalen igen, vet inte om du kanske måste klara forest tempel först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Ja man måste klara Forest Temple innan man kan bli liten igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Om man inte kan tänka ut hur man blir liten igen så borde man inte spela Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 du måste gå tillbaks till tre kanten vid borgen sätta svärdet sen blir du lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg