astol Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hej. Tänker köpa en konsoll till mina barn som är under 7 år. Vad ska man välja? Har jämfört lite och tror att PS2 har flest barnspel. Någon som har goda råd? Vh Astol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) skulle nog rekomendrea PS2 för som du sa det finns nog fler barnspel till PS2 Redigerat 22 Januari 2006 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 nja.. om du tänker med många barn spel så är det nog gamecube men om du väljer mällan xbox och ps2 så tycker jag nog ps2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astol Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Tackar för svar.. blir nog PS2... :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Japp... PS2 är den närmaste konsollen till underhållning. Ett tips till dig att köpa till barnen är Kingdom Hearts. Riktigt älskvärt spel med Disney figurer och Square Softs Final Fantasy figurer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astol Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Tack för svar och speltiteln Kingdom Hearts.... Vh Astol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Kingdom hearts är rekomenderat till 11 åringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Japp, Kingdom Hearts är inget spel för 7 åringar. Mycket konstiga ord i. välj något annat som kanske är på svenska :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 skulle nog rekomendrea PS2 för som du sa det finns nog fler barnspel till PS2 PS2 är bättre för småbarn än Xbox ja, men bäst av alla dom på "barn"spel är nog Nintendo Gamecube, massa med mario och sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) NeoX* & Spel-maskinen: Så otroligt okunnig om spelandet idag. Min kompis brorsa är säkert lika gamla som Astols barn men denna lille pojk kör spel såsom San Andreas & han har klarat ut Halo 2. Om man ser på dagens samhälle tror jag inte en enda människa bryr sig om åldergränser för spel för barn över 10. Kingdom Hearts kan jag säga är passande till varenda barn som gillar att spela spel och vid den åldern tycker man säkert om Disney så det är väl allt passande? Redigerat 23 Januari 2006 av Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Flytter tråden till 'Övriga konsoller' då det verkar röra sig om flera olika konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Köp Ps2,den har inte lika många våldsamma spel som i Xbox. Ifall du nu vill köpa en barnspel med,ska du kanske ta Crash Bandicoot,Sly3 osv. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg