Hoppa till innehåll

Vad Man Höll På Med När Man Var Liten


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag höll på med pokemon, digimon och gogoes och allt möjligt. Och ja, som nån sa, sen insåg man plötsligt att allt detta var idiotiskt. Fast jag kan fortfarande inte förstå att det finns vuxna människor som håller på med "Gayblade"( dom där små snurrorna ) och yu-gi-åååh! kort och sånt. Om jag var en medelålders man som satt och spelade yu-gi-oh på fritiden så skulle jag skämmas över mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Nintendo har varit mitt stora intresse sedan jag var 2 år. :)

Håller fortfarande på med det.Och ibland brukte jag bygga hus med såna små träplankor åt mina Goggos och leka med systerns grejor.Och tomatketchup var jäääääkla gott tyckte jag.Men jag var mycket busig och envis också. :P

Och ibland tänker jag tillbaka till min barndom och tycker det var ascoolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I min skola slutade vi till sist att spela med gogoes, så vi började också leka med dom istället. Sen var det ingen som varken lekte eller spelade, men de flesta fortsatte samla ändå, utan anledning. Nån som kommer ihåg Pog´s? Dom där små pappersskivorna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är mycket som har varit populärt på skolan som jag har hållit på med när jag var mindre. Pokemon var populärt väldigt länge och jag har flera hundratals, kanske till och med tusentals kort här hemma. Spela kula har varit populärt ett par perioder och jag har vunnit och köpt otroligt mycket kulor. Har jättemånga olika sorters kulor. Tog mig tiden och lära mig i princip alla gatunamn i staden när jag var liten. Men de flesta har jag glömt bort med åren. Det var det hela (tror jag). :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten så höll jag på med Pog's och jag typ sammlade på Pokemon kort och goggos..xD Kanske hittar ett och annat Pog's i Legolådan på vinden XD

 

 

EDIT: AUGH! Glömde att jag också alltid höll på med Lego, var det enda jag gjorde typ, när goggos och pokemon kort blev tråkigt

Redigerat av Kurojaki
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...