wildwolf Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Jag höll på med pokémon när jag var mindre....det var till och med att jag å några kompisar lekt det på skolgården. Jag fick alltid vara tränare för att jag kunde mest om det :lol: Men nu inser jag att jag var skit korkad som slösade så mkt pengar på pokémon kort. Även Pog's och gogles höll jag på med .....gillade att spela GB color också jag kom ihåg att jag sparade som fasen för att köpa pokémon yellow(den med pichsu på) Redigerat 20 Mars 2006 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 först när man kom till skolan var pogs inne.sen kom gogosarna.efter det kom pokemon korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 12 år och neråt är liten, hur kan de skriva här? Jag själv spelade kula i 8-9 års åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 pokemon kort :rambo: fast ja fick mest kort på att sno kort B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag var ute typ hela dagarna med min granne som är lika gammal som mig... fast nu har de gått åt andra håller.. sitter framför datorn hela dagarna.. den dagen jag fick World Of Warcraft spelade jag 9.5 timmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Ja jag är ju 10 År så jag är ganska liten men, ^^ . Jag får väl berätta när jag va vid 5-9 Ålder . ^ Ja jag körde mycket Pokemon kort jag Älskade dom jag fick nåra av nån kompis och sen blev jag "Pokemon Älskare" Och sen gick jag med typ 100 Kort just nu har jag 363 Kort jätte bra . * Dock * Jag kör aldrig me dom . Pokemon är ute nu . Ingen kör de i skolan . Och jag spela jätte jätte jätte mycket fotboll precis som jag gör nu Spelar 5 gånger i veckan spelar också i Utveklingslag . // Cloud Redigerat 23 Mars 2006 av Cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 jag gillade Pokemon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Lekte med bilar och klättrade i träd hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jaa. Vi gjorde allt möjligt. Vi spelade kula, bytte kort, bytte mini bilia och allt möjligt. Det blev Pokémon ett tag också. Men urs va dyr skiten var, 99kr för ett paket kort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 jag höll på mycket med pokemon och la ner alla pengar på det... Jag med alla mina pengar jag fick i veckopeng köpte jag Pokemon kort av. Jag åt också sand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag brukade hålla på med Pokemon & Leksaks bilar :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.