Hoppa till innehåll

Vad Man Höll På Med När Man Var Liten


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Jag höll på med pokémon när jag var mindre....det var till och med att jag å några kompisar lekt det på skolgården. Jag fick alltid vara tränare för att jag kunde mest om det :lol: Men nu inser jag att jag var skit korkad som slösade så mkt pengar på pokémon kort.

 

Även Pog's och gogles höll jag på med .....gillade att spela GB color också jag kom ihåg att jag sparade som fasen för att köpa pokémon yellow(den med pichsu på)

Redigerat av devilgirl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja jag är ju 10 År så jag är ganska liten men, ^^ . Jag får väl berätta när jag va vid 5-9 Ålder . ^ Ja jag körde mycket Pokemon kort jag Älskade dom jag fick nåra av nån kompis och sen blev jag "Pokemon Älskare" Och sen gick jag med typ 100 Kort just nu har jag 363 Kort jätte bra . * Dock * Jag kör aldrig me dom .

Pokemon är ute nu . Ingen kör de i skolan . Och jag spela jätte jätte jätte mycket fotboll precis som jag gör nu Spelar 5 gånger i veckan spelar också i Utveklingslag . // Cloud

Redigerat av Cloud
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheCow

jag höll på mycket med pokemon och la ner alla pengar på det...

 

Jag med alla mina pengar jag fick i veckopeng köpte jag Pokemon kort av.

Jag åt också sand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...