Mezox Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Fusk som tillverkaren själv lägt in är okej men hackinfusk är inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 okej, men olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 jag tycker inte att det är fel om man fuskar bara man inte gör fula saker mot de andra som att byta ut deras namn mot andra fula namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer-Duck Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Tycker det är helt fel att fuska i online-spel. I singleplayer är det dock okej tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det roliga är jua tt förstöra för andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Beror på vilka onlinespel! Som i te.x counter-strike där är det riktigt jobbigt när någon fuskar, men om det är någon som fuskar på Runescape bryr jag mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag tycker det är okej att fuska om alla är med på det.... Då är det inget fusk, utan en överenskommelse om ändring av spelregler. Exempelvis om någon startar en server som heter "Wallhack server", som de kör igång med -insecure då tycker jag det är helt okej att köra ett wallhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Runescape... vilket B spel... men CS äger att fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ja, du har väl inget annat att göra i livet än att förstöra eller provocera andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det är lite fel att fuska på WoW liksom men jag skickade in ett tips om det är nån som e dum nog att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det är fult och fuska på online spel lite tråkit ifall någon fuskar på WoW t.ex. Odödlig i BG med motståndarensflaga <_< fuskar aldrig i online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Vad tycker ni om att fuska i onlinespel, som CS, WoW, PE etc? Är det helt okej eller är det att förstöra för andra? i online spel är det fel.för då möter man ju såna sopm kan få problem av fusket. fast om det är pengar så är det ok(på själva spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.