Hammmar Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Ljudet ekar i mitt headsetkan ha mixtrat med någon inställning men tror inte det. jag har kollat på kontrollpanelen. Det bara började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 kan ju vara någon inställning på musikspelaren på din dator... kolla på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 det händer på alla spel och när jag snackar på skype o allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 men ekar de, liksom, om jag säger hallååå så eker det hallååå hallååå hallååå? eller brusar de lr låter de konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 typ Haalååååå låååå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Men det fungerar bra utan headset alltså? Har du testat koppla ditt headset till någon annan dator och kollat om det är samma fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Mitt gör ockso så ibland =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 ska pröva högtalarna nu och seadn har jag annat headset .. ska testa det med :. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) På Headsets och hörlurar är det inställt på att det ska eka lite så det känns som man har riktiga högtalare. Så här fixar du det om du har XP: På kontrollpanelen finns "Ljud och ljudenheter" gå in där om du inte redan har den lilla genvägen i aktivitetsfältet på en högtalare. Där trycker du Avancerat då ska du kunna välja vilken typ av högtalare du har. Är den inställd på "Stereohörlurar" ställ in den på något annat med Stereo-ljud (alltså inte sorround eller Mono.) Är den inte inställd på "Stereohörlurar" , Ställ in den på det. Funkade för mig när jag hade samma problem. Redigerat 24 Januari 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Vad mena du sa två olika saker om jag fattade rätt... den står nu på stereo hörlurar... ska kolla fall det har förändrats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag har ett program som ändrar ljud kvaliten och alt. Så ställde jag in det på något. Sen så börja det eka. Fast jag ändrade alt till standard så inga problem för mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Mitt headset har aldrig hållit på så och jag har inte ändrat några inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.