saab Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur lägger jag in ett spel i hårddisken? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Du måste ha ett chipp om du ska vill lägga in spelen i hårddisken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBBIE Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 MAN MÅSTE HA ETT CHIP OCH EN DISK OCH EN HUBB OCH KOPPLA UPP XBOXET TILL NÄTET OCH SÅ GÅR DU TYP IN PÅ SYSTEN UNTILS PÅ XBOXET OCH KOLLAR VAD DEN HAR FÖR IP OCH SÅ E DET BÄST ATT ANVÄNDA FTP TILL DET SÅ FÅ DU TA IP PÅ XBOXET OSV OSV FRÅGA EN DATA/XBOX NÖRD.[/i] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 men va krångligt :? är det nån som kan förklara exakt hur man gör för att lägga in spel på hårdisken och vart man får tag i spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 MAN MÅSTE HA ETT CHIP OCH EN DISK OCH EN HUBB OCH KOPPLA UPP XBOXET TILL NÄTET OCH SÅ GÅR DU TYP IN PÅ SYSTEN UNTILS PÅ XBOXET OCH KOLLAR VAD DEN HAR FÖR IP OCH SÅ E DET BÄST ATT ANVÄNDA FTP TILL DET SÅ FÅ DU TA IP PÅ XBOXET OSV OSV FRÅGA EN DATA/XBOX NÖRD.[/i] Varför skriver du med stora bokstäver. Har din Caps Lock knapp pajat eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 nån nörd? svara på min fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag vet inte varför de e så krånglit...ring microsoft och fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ja, men jag undrar om nån kan förklara hur jag ska göra för att lägga in spel. jag ska chippa min xbox nångång i veckan tänkte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 För att lägga spel på hårddisken måste du chipa, man kan inte spela xboxlive med chip, så om du har xboxlive så chippa inte, om du vill chippa så kan du gå till nån elektronik affär ( e inte säker på ONOFF Och de!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 okej.. jag ringde till nåt ställe och dom skulle ta 3000 men jag vet en som kan göra det för 500 och han ska fixa det så fort jag har pengar. men hur gör man för att lägga in spelen sen? kan man bara bränna ut spel på en skiva och spela dom på xboxen sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 okej, tack. finns det nån bra sida som man kan ladda hem spel på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg