Gäst data-typen Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 På nedre skärmen finns en blidpunkt som lyser rött men inte hela tiden för ljusare färger som vitt så lyser den vitt som vanligt och när det är svart lyser den rött när den borde vara svart. Kan man få bort den på nåt sätt eller måste man byta ut hela sin nds? den stör ändå inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Ingen aning, men jag har en blå sån på den övre skärmen. Så jag undrar det också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 då måste det vara många nintendo ds med det felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 De kallas för Död Pixel jag tror inte att de går att får bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 prova med lite fuktigt papper och torka det med vanligt papper.Eller använd lite sånt fönsterputsmedel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
natte_bäst Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 jag har inte de felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 efter att jag hade klarat sims 2 (ds) så var det en grön sån på övre skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 prova med lite fuktigt papper och torka det med vanligt papper.Eller använd lite sånt fönsterputsmedel lol! det funkar ju inte :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Är det en Röd Fläck Utanpå skärmen eller inutti? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 på insidan såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 DS skärmen (som alla andra skärmar) är uppbyggda av pixlar (väldigt små rutor). En sådan pixel kan låsa sig i en (kanske flera) färger. Då kallas det "död pixel". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg