Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Vilket rekommenderas Halo 2 eller The sims 2? Kan man åka rymdskepp och sånt på Halo 2? Och vad är det för förändringar på the sims 2 (i jämnförelse med första)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 själv klart rekomenderar jag halo 2. jag vet inte vilka skillnaderna är.. har barar sett lite av sims 2.... men det är väl många saker som är utvecklade som t.ex. att barnen blir vuxna och flyttar ut och såna saker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag har tittat runt lite, och har kommit fram till att The Sims 2 är bättre på datorn, och att Halo 2 är bättre än The sims. Är det någon som har Star Wars Battlefront II och Halo 2? Som kan säga vad som är bättre/dåligare på Halo 2. Men kan man åka rymdskepp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 inte rymdskepp men typ en svävande bil och ett flygplan ;) men jag tycker lätt du ska köpa Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 ghost och banshee men halo 2 lätt :D det till skillnad från många andra uppföljare är faktiskt bättre än ettan :huh: Star Wars KotOR...be jedi be sith be both :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Okej, det verkar ganska självklart. Resten kanske man kan hitta i rescensionerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg