Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 va kul!!! Jag är inte ens med på listan :( jag får hoppas att jag inte får en varning för d finns väl inget annat sett att bli av med en varning eller? du kan köpa en sak i affären för 10000 poäng så blir du av med en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (No Fear @ 01/05-2004 17:42:21) va kul!!! Jag är inte ens med på listan :( jag får hoppas att jag inte får en varning för d finns väl inget annat sett att bli av med en varning eller? du kan köpa en sak i affären för 10000 poäng så blir du av med en varning jo jag har sett den men jag var osäker om den fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Vadå inte fungerar?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 trodde väl inte riktigt på det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Vadå inte fungerar?? :huh: jag trodde inte att den fungerade eftersom admin har fixat ett nytt sätt att kunna ta bort varningar.fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 lol j*vla töntar hänger runt på denna skit sida :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 lol j*vla töntar hänger runt på denna skit sida :lol: Moderatoren #3 stabil Grupp: Medlem Inlägg: 342 Need i say more? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 asså... ska man ha 500 unika eller 500 klick eller spelar det ingen roll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Unika är hur många medlemmar man värvar så det är unika som räknas! Och inte Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 det e väll inte som man värvar utan bara dem som e medlemar.. om man tippsar en kompis och den bara trycker blir det bara ett klick men unika e dom medlemar som rtycker och det finns över 500 medlemar.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Kan du förklara frågan lite bättre så man förstår... Jag har fortfarande 36 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 5 unika av 5 klick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.