Skinnpytte Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Man kan säga att det går bara en gång per ip:adress så om jag trycker på din och sen trycker min bror där, då blir det ingen på den andre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 aja, jag hade typ 4st.. Men min funkar inte kolla själv http://forum.fuska.se/extra/?8177 Ja? Det skall vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Jag har 430 klick på min "unika" jag ska försöka få 500 st då blir jag av med en av mina varningar och jag kanske ska försöka få 1000 klick så båda varningarna försvinner ;) Redigerat 1 Maj 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Fixade 600(!) på en vecka... Men jag visste inte att den nollställdes se'n... Trodde att den bara tog bort 500 st.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Då måste det lättaste vara att inte få en varning från början :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Oj då. Jag har 3 klick och 2 unika... Klickade bara på länken som admin visade på första inlägget och letade upp mitt nummer,,, Lättare gjort än sagt... Knepigare förklaringar får man fråga matteläraren om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Det måste ju ta as lång tid att få 500 unika! :blink: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Salzalada fick 600 klick på en vecka och det är inte så lång tid. För mig tog det en månad ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag fick 500 på en dag! Inte särskillt svårt om man verkligen vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Imponerande... Jag har 2 unika på 1,5 år.... Det är väl hyfsat för min del... Har inte ägnat nån tid åt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Capone, kom nåt eget på Lunar! Inte samma som jag! :P Har fått 3 eller 4 varningskort med extralänken.. Bra stålar till mitt GF! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag har 286 klick men jag ska fixa 500 så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.