Tomi Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 min egen drömfemma skulle se ut så här 1:a målvakt:Miikka Kiprusoff 2:a målvakt:Tomas Voukun backar:Rob Blake och Joni Pitkänen Reserv:Sami Salo yttrar:Jaromir Jagr och Peter Forsberg center:Joe Thornton Reserv:Marian Gaborik Hur skulle er drömfemma se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) 1:a målvakt:Henrik Lundqvist 2:a målvakt:Martin Brodour backar:Niklas Lidström och Rob Blake Reserv:Scott Niedermayer yttrar:Peter Forsberg och Jarome Iginila center:Joe Thornton Reserv:Ilya Kovalchuk Så ser min ut iallafall :D Ps.Mitt 1700:e inlägg. Redigerat 30 Januari 2006 av CarlJohnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 1:a målvakt:Henrik Lundqvist 2:a målvakt:Martin Brodour backar:Niklas Lidström och Rob Blake Reserv:Scott Niedermayer yttrar:Peter Forsberg och Jarome Iginila center:Joe Thornton Reserv:Ilya Kovalchuk Så ser min ut iallafall :D Min ser ochså ut så nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 1:a målvakt:Henrik Lundqvist 2:a målvakt:Martin Brodour backar:Niklas Lidström och Rob Blake Reserv:Scott Niedermayer yttrar:Peter Forsberg och Jarome Iginila center:Joe Thornton Reserv:Ilya Kovalchuk Så ser min ut iallafall :D Bara "Linkan" är 1:te målvakt så får det se ut hur det vill sen.......eller.....Ah, jag håller med er grabbar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Mv: Göte Wälitalo B: Peter Andersson B: Roger "Bullen" Hägglund F: Patrik Sundström F: Lars-Gunnar Pettersson F: Aleksandrs "Sasja" Belavskis Mv: Jörgen "Jögga" Wikström B: Lasse Karlsson B: Tobba Andersson F: Matti Pauna F: Peter Sundström F: Tore Ökvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Va är det för hockeyspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) Va är det för hockeyspelare? De undrar jag me.........säkert nåt div.lag från värmland el dalarna.....Målvakten har nog en pappa som varit något, eller är det han själv som en gång i tiden.......var nåt likaså Matti Pauna..?Ahhh kanske Björklöven? Redigerat 1 Februari 2006 av Cristina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Va är det för hockeyspelare? Jomenvisst. Göte Wälitalo är ju en riktig målvaktslegend, iallafall i Lövenkretsar. ;) Han har en son som spelar i Lövens B-jun. (Daniel) Övriga släktskap inom femmorna: * Torbjörn "Tobba" Andersson, näst flest matcher någonsin i Björklöven, är far till Lövens talang Erik "Lill-Tobba" Andersson som jagats av bl.a. Luleå i flera år. * Sundströmätten är den största släkten inom Björklöven. "Garrincha" var en stor profil i IFK Umeå & Björklöven på 60- & 70-talet. Hans bror Elon är far till både Peter & Patrik (Löven- & NHL-stjärnor på 80-talet) & Patriks son Alexander draftades i somras av New Jersey Devils. Tyvärr har han haft stora problem med knät i flera år, något som kan sänka hans karriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Målvakt: Miika Kiprusoff Reserv: Roberto Luongo Backar: Rob Blake och Adam Foote Forwards: Shane Doan och Joe Sakic Center: Joe Thornton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Mv: Roberto Luongo 2:a Mv: Henrik Lundqvist B: Zdeno Chara B: Rob Blake F: Martin St. Louis C: Joe Sakic F: Daniel Alfredsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 vf - paul kariya c - Mario lemieux hf - ilya kovalchuk b - roman hamrlik b - scott niedermeyer mv - marc andre fleury Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Mv: Stefan liv 2:a Mv: Lunkan B: Fredrik Stillman B: örhnskoog F: Johan Davidsson C: Foppa F: Daniel Alfredsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.