Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 xbox duger bra tycker jag, visst har 360 vissa "lyx" grejer, och lite bättre pretsanda, men xbox är också en mycket bra spelakonsoll Det håller jag med om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 nej absolut inte jag har ps2 och håller mig till ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Man tycker vad man tycker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 nää jag e inte avendsjuk på 360.. för jag har en.. om jag inte skulle haft en skulle jag ändå inte vart de! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Nejdå. Xbox duger bra som det är. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Nej jag är inte avundsjuk, jag nöjer mig med det vanliga Xboxet. Det kostar trots allt väldigt mycket pengar att köpa Xbox360. Det känns helt onödigt när det redan finns många bra spel till Xbox. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 man får väll vänta på ps 3 eller Xbox 720 lol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 hahah den var bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Den var väldigt bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!cute! Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Xbox solklart o.o asså har ett Xbox och Xbox360 jag råka tappa båda... 360 gick sönder på mitten men xBox var helt hel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) :blink: ok..?! :huh: Hadde du ingen försäkring då..?? Redigerat 5 Februari 2006 av Santa_Claus_Driver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag nöjermej med ett xbox jag spelar ändå inte så mycket jag har chip och använder mitt som en dvd fungerar 10 ggr bättre än vad som fins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg