FantasyFalx Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 HEJ! detta är en lite lek som jag får starta och den går ut på att du ska typ skriva så här. 1.zelda 2.final fantasy x 3.x-män sen ska en anna skriva vilket tv-spel han tycker mest om eller om han ej har det och mam moste mottevera varför han tycker si och så. nån stans i forumet jag säger inte var så står det ett spel som ska komma om nån skriver dett spelet i dena tråd så viner den 50 FUSKARMYNT!! ok jag börjar 1.zelda5 2.spider-man2 3.wourld of world cfraft ps. måste vara TV-SPEL!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 då är det ju bra att WoW inte är något ( tv )-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Förstår inte vad tävlingen går ut på. Ska man bara skriva 3 spel och om man skriver rätt spel så vinner man? Dessutom ska inte den här tråden vara i Gamecube forumet. och du har gjort 2 likadana trådar. Redigerat 26 Januari 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 jag vet men jag ville skriva tävlingen här så att alla som skriver så får de m ju fusk mynt med fatta rdu den a tråd är en tävling ej nåt snak tråd så sluta och parat och tävla :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 jag vet men jag ville skriva tävlingen här så att alla som skriver så får de m ju fusk mynt med fatta rdu den a tråd är en tävling ej nåt snak tråd så sluta och parat och tävla :rolleyes: ok :1. Animal crossing 2.Super smash bros meele 3.mario kart double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rat-cheat Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 1:mario party7 2:ssbm 3:mario kart double dash 1:mario party7 2:ssbm 3:mario kart double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 §1.26 och det är också rent spam. Vart vill ni komma med detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Xade, du är inte mod så du behöver inte skriva något. Allt du ska göra är att anmäla. För övrigt har han rätt. *Låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg