E4STMAN Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag skulle velat köpa psp men jag undrar om det här värt de? oxå undrar jag om det är olika vertioner på hårdvaran eller om man kan uppdatera mjukvaran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Jag skulle velat köpa psp men jag undrar om det här värt de? oxå undrar jag om det är olika vertioner på hårdvaran eller om man kan uppdatera mjukvaran Värd varenda öre :D Redigerat 26 Januari 2006 av Darwin2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag skulle velat köpa psp men jag undrar om det här värt de? oxå undrar jag om det är olika vertioner på hårdvaran eller om man kan uppdatera mjukvaran Enligt mig är PSP dyrt, men antagligen prisvärt ändå ;) Jag tror att man både kan uppgradera och nergradera den. Vad för information vill du ha? :P Om spel, tillbehör, hur internet funkar eller kanske om funktionerna? ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 psp är helt klart värt pengarna. du får vad du betalar för. men ska du köpa så köp gigapack . ;) . då får du med 1 gb med. jag fick köpa till mitt . annars själv tycker jag man ska uppdatera mjukvaran när det får för du får nya funktioner hela tiden. men vill du nergradera så måste du göra de från 2.0 till 1.5. det funkar inte om du har 2.01. men vill du använda homebrew så finns de ju stor chans att det går sönder också . dom flesta har version 2.01 till 2.50 nu för tiden . så va inte för glad över att nergradera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Psp är svindyrt men med tanke på allt man kan göra med det så är det värt pengarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 För dåliga spel! Skärp er Sony annars blir det av att sälja mitt PSP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Men PSP kommer det i alla fall komma jätte bra spel t.ex final fantasy, tekken och metal slug och jag tkr iaf att det finns mkt bra spel redan åxå! Men skicka ett mail till sony då så kanske det blir ändring :P ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 om jag skaffar nån portabel konsol så blir de ju psp för nintendos spel är ju inte spelbara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 om jag skaffar nån portabel konsol så blir de ju psp för nintendos spel är ju inte spelbara! va menar du?? så klart dom e spelbara men llite barnsliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Exakt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 finns de nån online sak till de rå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 DS eller PSP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg