Fusion Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 det är fullt tillåtet att kasta snöboll Kanske för att du går på Gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 men det finns 7an-9an på den skolan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hmm vi brukar alltid kasta på sjuorna ^_^ så de springer som stucka grisar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Nej, men, vem bryr sig? Det händer väl att några hundra snöbollar kommer in. Men som sagt, ingen bryr sig om att man inte får. Men i vårat kapprum är det dämpat för det ligger vid ett fönster till personalrummet. <_< Redigerat 10 Mars 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Vi får typ aldrig kasta, men det skiter vi fullständigt i!! Den 1 mars eller något sådant, så sa våran lärare att vi absolut inte fick kasta, 10 min senare drar jag headshot på skolans känsligaste tjej, som i sin tur går till Läraren ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Nej, men, vem bryr sig? Det händer väl att några hundra snöbollar kommer in. Men som sagt, ingen bryr sig om att man inte får. Men i vårat kapprum är det dämpat för det ligger vid ett fönster till personalrummet. <_< he vi brukar kaste på personalrummets fönster sen får man springa som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Totalt förbjudet att kasta snöboll i min skola. Men jag kastar ändå. ^^ samma här.kastar man så får man gå till rektorn men jag gör det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Eftersom jag går på gymnasium, så kastar inga snöbollar. Men på högstadiet var det föbjudet. Men vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 i våran klass måste man skriva "jag ska aldrig kasta snöboll på skolgården" 100 gånger på ett j*vla papper så ja man får inte kasta snöboll fast en sak som är hel sjukt förut när 2 tjejer i min klass stog och kastade snöboll så stog det en fröken brevid men hon sa inget men sen när jag kastade vart jag utskäld ps: det var samma j*vla fröken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Vi får inte kasta snöbollar på skolans område, men wtf? ^^ Våran idrottslärare sa att vi inte skulle ha idrottslektion för någon månad sen. Vi skulle tydligen gå på promenad istället, vilket vi inte ville. Så jag och ett litet gäng gick och frågade om vi inte kunde köra snöbollskrig istället. "Mjo... Fast lova att inte säga att jag har sagt att ni fick köra ;)" Lärarna håller sig för den delen inomhus också. Så de märker väl ändå inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Edde Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Vi Får ej kasta snöbollar i vår skola ingen stans i skolan , man får inte ens kasta en liten snöboll på en vägg !! Det är dåligt . Men jag brukar ändå kasta lite på väggar för det är kul ^^ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Skolans lärare har gjort upp olika slags regler som de föesta skiter i bl.a jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.