Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Lärarna upptäcker nästan aldrig om man kastar snöboll. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Samma som Presentation , vi går i samma klass. Jag tycker det är trist att man inte får kasta snöboll på rasterna... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ganon: Självklart är det tråkigt och om man kastar på någon så säger ju dem till och så får man skäll. Vet det! När Robin ® i min klass kastade ett äppleskrutt mot ansiktet sa jag till. Fy F'an vad han fick utskällning av fröken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Lärarna upptäcker nästan aldrig om man kastar snöboll. :gitarr: Det har du rätt i. De bryr sig knappt ändå heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Lärarna upptäcker nästan aldrig om man kastar snöboll. :gitarr: Min fröken skäller ut dom som kastar. Men det är inte så jätteofta hon är rastvakt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) En gång kastade jag och 4 till mot 5:orna deras koja så den gick sönder vi fick skitmycket skäll :P Redigerat 7 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 vi brukar möta 6orna och 3orna vi vinner enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 D e förbjudet på våran skola men d e max typ 2% som bryr sig om d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det är förbjudet, övervaknings kameror överallt. Borkastade pengar. Alla kastar på kamerorna eller där husen skyddar för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vi får kasta snöbollar på varran inom ett speciellt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vi får bara kasta snöboll nere på Fotbollsplan, så alla är typ där nere. Det är för att tjejerna inte ska få snöbollar på sig. @Quaked, fasen vad konstig lärare... :wacko: Jag har samma system, om man bryter mott reglerna får man röt kort i 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 det är fullt tillåtet att kasta snöboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.