Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jo, de tär många saker som gör det. Tex. Mer bilder i pressen m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Varför inte? Admin förlorar inget på det, eller? Det är inte riktiga pengar som chefen skulle förlora om hade jätte billiga saker, typ. Ett exempel bara.. Det kommer bli inflation, så kommer det bli helt meningslöst att skicka in FuskaMynt genom SMS, så kommer fuska.se gå back p.g.a det. Det där angående Höj Räntan och Kreditkortet så är det olika saker. Höj räntan gäller i banken då du får FM, och kreditkortet är den del mer du får betala för att använda den. Redigerat 27 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jo, men om man har köpt mellankortet, så är det väl bättre att köpa Största kortet istället för att köpa Höj Räntan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 mm, men tänk på att det är olika räntor... jag tror inte att räntan höjs med 2% om du har mellankortet och köper stora, utan med 1%. men jag vet inte. vad jag däremot har för mig är att du kan ha ett stort kort och sedan köpa Höj ränta för att få så hög ränta som möjligt. men flera Höj ränta går inte att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jo, men då har man ju 6% ränta. Det står att man max kan ha 4% ränta, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jo, men jag tror admin snackade om att det gällde höj ränta. att du inte kunde höja den till mer än 4% med Höj ränta men att han hade 6% ränta ändå... gah han får förklara det där själv tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja, det får han göra. Skickar ett till PM till honom om denna tråden... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det här är ingen chatt Viper & Salza.., chatten finns här: http://www.fuska.se/chatt/ Back to topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jomenvisstinte men kan man ha 6% ränta elelr inte? har för mig att du sa det till mig någon gång... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Sorry Admin, men jag vill ju oxå veta det här, vet du. ^_^ QUOTE(Viper @ 27/01-2006 16:52:58) Varför inte? Admin förlorar inget på det, eller? Det är inte riktiga pengar som chefen skulle förlora om hade jätte billiga saker, typ. Ett exempel bara.. * Det kommer bli inflation, så kommer det bli helt meningslöst att skicka in FuskaMynt genom SMS, så kommer fuska.se gå back p.g.a det. Det där angående Höj Räntan och Kreditkortet så är det olika saker. Höj räntan gäller i banken då du får FM, och kreditkortet är den del mer du får betala för att använda den. Det här inlägget har ändrats av Ragnarök Igår, 17:19:22 Men är det så många som skickar in SMS då? :o Redigerat 27 Januari 2006 av Viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 hur mycket ränta har man från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 2% om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.