unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Hejsan. Jag hadde tänkt köpa GC. Men kollade på XBOX och ville ha den också. Men jag undrar. Är GC bättre än XBOX eller är XBOX bättre än GC? Redigerat 28 Januari 2006 av Darwin2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Hejsan. Jag hadde tänkt köpa GC. Men kollade på XBOX och ville ha den också. Men jag undrar. Är GC bättre än XBOX eller är XBOX bättre än XBOX? Det beror på vad du gillar..?? Gillar du mario och sånt e GC bättre. om du typ gillar lite spel för äldre så är Xbox bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Hejsan. Jag hadde tänkt köpa GC. Men kollade på XBOX och ville ha den också. Men jag undrar. Är GC bättre än XBOX eller är XBOX bättre än XBOX? vad var det där för språk''är XBOX bättre än XBOX'' :blink: :huh: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Svårt att välja :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Det beror på vad du gillar..?? Gillar du mario och sånt e GC bättre. om du typ gillar lite spel för äldre så är Xbox bättre <{POST_SNAPBACK}> Spel för lite äldre? varför skulle Xbox ha "bättre" spel för äldre?men är Resident evil 4 ett spel för dom yngre? eller hur menar du med att xbox är bättre för äldre? Det beror helt på vad du gillar för typ av spel, typ gillar du rpg spel är Xbox sämst och GC någonstans däremellan medans PS2 är helt överlägsen. som sagt det beror helt på din spelgenresmak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Som dom andra säger; vilka typ av spel vill du spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Här nedan kommer jag att ha 5 stycken kategorier..... Kategorierna är krigs spel action, Äventyr(RPG), barnvänliga spel och Sport/Bilspel jag kommer även att lägga in kontroll(altså handkontrollen) också kommer jag att ge ut poäng för varje område mellan 1-5 poäng Krigsspel/Action: 1-------------2--------------3------3½-------4------------5 poäng -------------GC--------------------PS2------------------X-Box Äventyr och RPG: 1-------------2--------------3-----------------4------------5 poäng ------------X-Box----------------------------GC----------PS2 Barnvänliga spel 1-------------2---------------3--------------4---------------5 poäng ---------X-Box/PS2----------------------------------------GC Sport/Bilspel 1-------------2---------------3--------------4---------------5 poäng ------------------------------GC------------------------PS2/X-Box Handkontroll 1-------------2---------------3--------------4---------------5 poäng ----------------------------X-Box----------PS2------------GC Bäst online spelet = X-Box Bästa DVD = X-Box+PS2 Bästa grafik = ??? Bästa konsoll = Upp till dig att bestämma Mina favoriter är PS2 och GC Redigerat 29 Januari 2006 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 det är ganska stor skillnad på ett RPG spel och ett äventyrs spel, men sport spel har ju GC mest bara mario spel samma med racing. Men en sak Mario spelen äger :P tycker då jag älskar till exempel mario kart double dash. sedan så är ju inte grafiken allt som vissa verkar tro på detta forumet för om det varit allt skulle inte SSBM vara så omtyckt, jag har hellre sämre grafik men bättre spelkänsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Haha beror på Master chief eller Mario ? Vad gillar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Hejsan. Jag hadde tänkt köpa GC. Men kollade på XBOX och ville ha den också. Men jag undrar. Är GC bättre än XBOX eller är XBOX bättre än GC? beror på vad du gillar för typ av spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) det är ganska stor skillnad på ett RPG spel och ett äventyrs spel, men sport spel har ju GC mest bara mario spel samma med racing. Men en sak Mario spelen äger :P tycker då jag älskar till exempel mario kart double dash. sedan så är ju inte grafiken allt som vissa verkar tro på detta forumet för om det varit allt skulle inte SSBM vara så omtyckt, jag har hellre sämre grafik men bättre spelkänsla. Mm jag håller med, hellre sämra grafik och bättre spelkänsla än tvärtom... Camecube har enligt det jag skrivit minst i sport och racingspel för att jag räknade Mario kart till stor del inom Barnvänliga spel även om det kanske är något ör äldre också. Kom ihåg okså att jag inte räknat in spel som SSX, Tony Hawks, NHL, Resident Evil och sådanna spel som finns till alla dem olika konsollerna Redigerat 29 Januari 2006 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 som det ser ut nu så säger jag spara pengarna till nästa generation...om du orkar alltså, och har råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg