Simple Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ja brukar alltid varva spelet först, sen startar ja en ny fil som ja fuskar på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cipriani Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag fuskar aldrig och det är bara n00bs som fuskar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag fuskar aldrig och det är bara n00bs som fuskar! jag liksom spelar typ inget, så jag bryr mig inte om hur jag klarar spelet eller överhuvudtaget om jag gör det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag fuskar aldrig och det är bara n00bs som fuskar! Jag håller fullständigt med. Jag har aldrig fuskat och sen sparat i ett spel. Jag fuskar bara ibland för att ha kul men utan att spara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FindingNemo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Vad är det för vits med ett spel om det inte är nån utmaning?! Håller helt med , fuskade jätte mkt förrut men insåg att spelen totalt förlora sin charm... Snacka skön känsla när man klara ett uppdrag lr en boss som man försökt med typ jättelänge. Hela kroppen lixom bara jublar.."!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 jag brukade fuska på vice city men nu så tycker jag det e så onödigt ingen utmaning alls. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 det blir för enkelt om man fuskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag gjorde det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag fuskar aldrig och det är bara n00bs som fuskar! Håller med till hundra procent. Det är bara människor som inte kan spela som måste andvända hjälpmedlet fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag fuskar aldrig och det är bara n00bs som fuskar! Håller med, jag använde fusk på de uppdrag som jag inte kunde klara, ingenting som jag är stolt över, fast ganska effektivt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag använder Hydra Vapen fusken Inga poliser Oändligt med ammo Odödlig Jet pack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Spara Aldrig När Du har Fuskat... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg