Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Här kan du tipsa om något roligt som du brukar göra när du spelar Mafia. Det kan vara på uppdragen eller på Free Ride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) jag brukar ta pansar bilen och köra över mafias sen köper jag massa massa vapen och lägger dom i en gränd sen leker jag vapen affär och jag "demostrerar" vapnena för kunderna eller rättare sagt "på" kunderna :D ps: ni kanske inte tycker det är särskilt roligt :unsure: Redigerat 29 Januari 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 PÅ Free Ride så brukar jag gå runt i staden till fots och skjuta på gangstar som går på gatan så att de blir arga på mig och sedan försöker jag bli jagad av så många gangstar som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ett bra tips: spela inte Mafia. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ett bra tips: Lyssna inte på Sv3A :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
COOLA_AFFE Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag undrar om någon har fusk till Mafia eller hur man skriver inn dem för jag har några men dem funkar inte! :blink: Snälla hjälp? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 nej, det finns inte. Jag brukar ta en lastbil och leka galen lastbils chaffis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag undrar om någon har fusk till Mafia eller hur man skriver inn dem för jag har några men dem funkar inte! :blink: Snälla hjälp? :cry: Det finns en trainer här som du kan ladda ner som ger dig en massa fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Ett bra tips: spela inte Mafia. :P Kommer inte ihåg att jag har skrivit det där. Men jag brukade döda några aggressiva typer i lång svart rock med Colt 1911an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
COOLA_AFFE Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag undrar om någon har fusk till Mafia eller hur man skriver inn dem för jag har några men dem funkar inte! :blink: Snälla hjälp? :cry: Ok! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.