Gäst Soffan Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Göran som sagt. Bosse Ringholm är ju Vice Statsminister så om det skulle hända Göran något så kommer ju Bosse in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hade inte Bosse slutat? Eller är det jag som har missförstot allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 George Bush! Bästa politikern någonsin!, men han lär inte komma till Sverige. Nej vi vill helst inte att detta land ska bli lika sjukt som USA, särskilt inte förstört av terrorister ( de följer ju bush vart han än går ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Okej, av de svenska så självklart Fredrik Reinfeldt Göran är en rutten politiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Okej, av de svenska så självklart Fredrik Reinfeldt Göran är en rutten politiker Då kan vi ju lika gärna sätta in Frank i de tre vännerna och jerry :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 lol... moderaterna kommer förmodligen vinna valet, och då kommer ni få se vem som hade rätt... nämligen jag... allt blir bättre då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det är en smaksak om det blir bättre eller ej. Huvudsaken är ändå att de borgerliga partierna inte kommer till makten på kommunal nivå. Det finns det ingen risk för här, förmodligen kommer (s) att få ensam majoritet i kommunfullmäktige efter deras bedrifter sedan förra valet. Säkra förlorare är (fp) som här består av en skara gnällspikar som vill att Haparanda skall leva på buskar där fåglar häckar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Palme :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) lol... moderaterna kommer förmodligen vinna valet, och då kommer ni få se vem som hade rätt... nämligen jag... allt blir bättre då!!! Haha även om Moderaterna skulle vinna valet, så tror jag inte att jag själv skulle märka någon speciell skillnad :P. Men man vet inte, och jag vill veta. Det skulle kanske vara bra med en förändring, men jag har aldrig prövat på något annat än Görans styrning, jag är van vid den och jag tycker om den. Redigerat 28 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag tycker att någon som klarar av att styra i landet på ett bra sätt borde bli ny statsminister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 alla förutom sånna som är med i miljöpartiet,socialdemokraterna och Fi. sålänge som det inte är nån där ifrån sågår det bra. helst nån från folkpartiet eller kristdemokraterna(de är två bra partie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det är bra som det är. Låt Göran Persson sitta kvar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.