isMaNnen Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Hur ska jag spara en bild för att få den så liten som möjligt? :( om jag får den under 12kb e de svin dålig kvalite då menar jag dålig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stardust Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Hur gör man snygga bakrunder med PS 7? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Kan ni någon länk att ladda ner photoshop gratis?? :D eller har ni det så ni kan skicka på msn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Sluta gå offtopic ffs. För att spara bilden i ett fil format som passar dig så klickar du på File - Save For Web. Därifrån kan du välja hur stor filen ska vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Sluta gå offtopic ffs. För att spara bilden i ett fil format som passar dig så klickar du på File - Save For Web. Därifrån kan du välja hur stor filen ska vara. Japp, ofta märks det inte om det har dragit ner kvaliten eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 okej! :D jag har gjort en bild kan visa den :huh: min första jag gjort också fast de e ingen avtar den e för stor för att vara de.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Ursäkta att jag går off topic men hur gör man sånna där bakgrunder och texter? Jag har Photoshop 5.5 och är inte så bra snälla hjälp! EDIT:Ursäkta att går off topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 vet inte om detta funkar i 5.5 och jag vet inte vad du menar för slags bakgrunder, men vill du ha text som går lite uppochned eller vad man ska säga så tar du först Textverktyget, sedan skriver du något och klickar på en knapp som ser ut som ett T på en kulle ungefär där du väljer typsnitt. här kan du välja olika "banor" för texten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Kan man göra sånna där snygga texter? Alltså sånna där tjocka texter och liknande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Hur lägger man till texter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Sluta gå off topic och jag har svar i den hära frågan så nu ska jag begöra att den hära ska låsas när jag har svaret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg