admin Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Någon medlem får ha servern hos sig, ifall medlemen använder en no-ip adress så kan jag koppla en cs.server.fuska.se adress till den men det krävs som sagt att någon medlem sätter upp en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Bra admin. Som sagt, finns det nån frivillig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Men nån måste ju ha en dator som man kan ha servern på! Och det går ju inte ifall personen använder datorn också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag vet att NesseN vill hålla servern uppe, han är ingen stygg kvinna. NesseN, vi två kan ju träna... :) Jag har inte spelat CS på 3 år, och då vart jag bannemej bra ett tag. Jag är nog oxå lite ringrostig... :D. Ska börja i veckan, var tvungen att sluta spela när jag började högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag är med! Nja, jag tränar med NF! Han och jag är på typ samma nivå >_< Hur länge har du spelat CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag är med! Nja, jag tränar med NF! Han och jag är på typ samma nivå >_< Få se nu.. Ca 24 timmar har jag haft tillgång till det nu. Har spelat på andra ställen 5-10 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag är med! Nja, jag tränar med NF! Han och jag är på typ samma nivå >_< Okej ;) Trodde du hadde spelat CS i 3-4 månader =) Men någon skrev i forumet att du kan hålla upp FUSKA.SE servern? Är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag är med! Nja, jag tränar med NF! Han och jag är på typ samma nivå >_< Tveksamt, jag har bara en bra lina varannan vecka och oftast måste jag använda min bandbredd till annat än en cs server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) gatis jo.... Om du hostar servern själv. Sätt upp egen DNS också, och skicka ner adresserna till något ombud för SE-adresserna. Så kan du köra antingen 2 servrar på samma maskin, eller ha 2 maskiner, en med webbsajten och en med CS-servern. Om man vill så kan man ha lite andra servrar också, ex TFC och HL. Som man då lägger på andra portnummer än 27015. (Har man egen server så får man ju dessutom göra allting man vill, bara det är lagligt.) Men jag har noip-adress (sebpage.no-ip.com), men problemet är att jag kan inte garantera att servern är uppe 100 %. Bredbandet går ner lite då och då. dessutom har jag 0,5 och det kommer lagga rejält! jag kanske skulle kunna sätta upp en CS-server för fuska.se, men då får jag konfa den för one-2-one, dvs att maxplayers är satt till "2" och det kan bara finnas en person i varje lag i spelet. Redigerat 30 Januari 2006 av sebastiannielsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jag e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jag gillar föslaget om cs kan nog ble en hittt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) Vad jag vet, så är det många på forumet som spelar Counter-Strike. Så varför inte skapa en egen CS-Server åt Fuska.se? Man kan ju ha ett lösenord så att bara vi på Fuska.se kan komma in på servern? Vad tycker ni? Bra idé.. Men vilket cs? 1.6? Redigerat 31 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.