rg_fuskare Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har kindom hearts, men tror inte att det finns i butikerna längre (gjordes 2001) de spelet e skittarnas skitt, man kan inte äns ha bil på den. köp Tekken 5, Jak 3, Kingdom Hearts, Shadow of the Collosus eller GTA San Andreas. nån av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Call Of duty det äger!!! tycker jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Call of Duty 2: Big Red One, GTA Sanandreas lr vice city, burnout 4: revenge, Time Splitters 2 lr Future Perfect(min personliga favorit). om du vill fråga om något av dessa spel, p.m.a mig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har kindom hearts, men tror inte att det finns i butikerna längre (gjordes 2001) Om han vill ha tvåan så får han chippa sitt ps2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Black!! Det hade premiär idag Call of Duty 2 Big red one e också bra! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Om han vill ha tvåan så får han chippa sitt ps2! varför ska han chippa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Köp något GTA spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Du borde köpa hela Sly-serien. De spelen är jätteroliga! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 GTA Vice city lr Sanandreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg