NeoX* Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Handkontrollen är inte det ena med REV har nintendos president sagt.. får se vad det blir.. vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jadu, bra fråga... Kanske nått med själva konsollen. Typ att man kan koppla in nått i den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag vet inte så mycket om revolution, men det skulle ju kunna vara att den har flera andra funktioner som 360 har. förresten, är det fortfarande 8 cm i diameter på skivorna eller kör den dvd skivor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 kanske nåra roliga REV tillbahör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jag vet bara hur kontrolen ser ut :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag vet inte så mycket om revolution, men det skulle ju kunna vara att den har flera andra funktioner som 360 har. förresten, är det fortfarande 8 cm i diameter på skivorna eller kör den dvd skivor? Jag tyckte jag läste någonstans att det skulle vara vanliga DVD-skivor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det gjorde jag med! Och det kommer nog va så för man kan se på DVD på revolution! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Förstår inte riktigt frågan, nån som kan översätta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) Inte så svår fråga? Det finns ännu en överraskning som kretsar kring revolution och detta ska nintendo avslöja på e3 i maj. Nedräkning tills e3 finner du på denna sida www.nintendorevolution. tk. Sitt, vänta och flämta lite för det är gott om tid. I skrivandets stund är det 83 dagar 2h och 37min kvar. Redigerat 14 Februari 2006 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 vad är frågan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag börjar bli lite osäker. Alla säger olika release datum till Revolution. Vissa säger att den kommer typ i mars, maj och november.. vet liksom inte vilken som är rätt..Så är det någon som är 100% så kan den säga det rätta :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Inte är jag 100% men inte kommer det före maj minsann. Nintendo ska visst största konferenshallen på e3 eller något sådant var det då dom ska avslöja en till nyhet. Dom har påstått att Nintendo Revolution ska komma till thanksgiving i USA vilket jag har för mig är runt november/julrushen så dom kan få pengarna att rulla direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg