NeoX* Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vilket spel ska ni köpa härnäst? själv tror jag att det blir Star Wars BF II. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vilket spel ska ni köpa härnäst? själv tror jag att det blir Star Wars BF II. :cool: ska först chippa mitt PS2 sen ska jag köpa shadow of the collsus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 måste du chippa det för att köpa ett spel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Det blir ju aningen billigare o man har det chippat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 :P jag tror att jag ska köpa prince of persia 3 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vilket spel ska ni köpa härnäst? själv tror jag att det blir Star Wars BF II. :cool: vad är chippa! jag vet inte jag vill bara köpa till gamecube!!!!!1 :( :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vilket spel ska ni köpa härnäst? själv tror jag att det blir Star Wars BF II. :cool: Genom att chippa konsollen "låser" man upp massa möjligheter, man kan t.ex. spela brända spel och spela spel från USA och Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Om du ska köpa Prince Of Persia T2T så gör du ett svin bra köp! det är favorit spelet från min sida ;) fast det är lite kort klara ut det på 5 dar :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ska köpa call of duty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag vill ha Burnout Revenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Narutimate Hero 3 blir det antagligen. Kanske även Final Fantasy X-2 och andra Rpg & Animé. Men som sagt. Det blir först att Chippa sin Ps2. Ska väl göra det inom en månad eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 hur chippar man då???????????? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg