nico Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) en nybörjarguide till att göra avatarer i photoshop... Svårighetsgrad: Ganska lätt Nico's avatartut Redigerat 1 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Bra tutorial för nybörjare. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Nico: Du är ganska bra på tydliga förklarningar och att lära nybörjare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Men nico,man kan ju inte se texten så bra,hur ska man läsa vad som står där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 aha, antar att din webbläsare har tryckt ihop den, det brukar bli så... har du internet explorer får du föra pekaren över bilden och vänta tills någon bild med typ lite pilar för att sträcka ut bilden kommer fram och klicka på den så ser du hela bilden. har du firefox är det bara att klicka på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Testade den,sjukt grymt blev det,fast jag vet inte varför mina avatarer ser konstiga ut... En sak till:Det gick inte att besöka den där hemsidan som du skrev i din tut...? Redigerat 4 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 du kanske råkade stava fel eller nåt.... här har du en länk iaf. http://photoshoptips.devello.se/default.as...ps&Sida=extract Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Bra hemsida! Fast jag hittade inte hjälp om att klippa ut en bild.... En till fråga:Jag laddade ner sånna där texter i dafont.com,men när jag ska kopiera den över till teckensnitt i kontrollpanelen då står det att filen är antigen felaktig eller skadad,varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Nico vilken photoshop använder du? Och en fråga till min photoshop är på svenska går det att ändra den till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 ne tror inte det!! sorry för att jag går offtopic!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Nico vilken photoshop använder du? Och en fråga till min photoshop är på svenska går det att ändra den till engelska i tutorialen hade jag nog CS eller 7.0, men nu kör jag CS2.går inte att ändra språk hursomhelst men det finns en bra photoshopordlista. http://hem.passagen.se/bonny/ordlista.htm tryck bara Ctrl + F så kan du söka efter något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har ett problem jag har ej photoshop hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.