Kraver Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 Jag söker personer som vill vara med och hjälpa till med min hemsida. Först och främst så söker jag moderatorer till forumet. Men även nån som kan hjälpa på hemsidan. Hemsidan finns upp nu men den är inte riktigt färdig. Hemsidan handlar om spel och allt som har med spel att göra. Citera
Andersffs Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Skrivet 30 Januari 2006 Kan kanske vara med. Maila [email protected] för jag är aldrig inne på Fuska.se Citera
Katt Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 Jag söker personer som vill vara med och hjälpa till med min hemsida. Först och främst så söker jag moderatorer till forumet. Men även nån som kan hjälpa på hemsidan. Hemsidan finns upp nu men den är inte riktigt färdig. Hemsidan handlar om spel och allt som har med spel att göra. Mod till forumet kan jag bli! Bara du ger mig en länk till forumet. Citera
Eldir Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 kan ochså vara mod.... :kung: adda mig på msn [email protected] :visslar: Citera
gurreb Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 jag är ochså med bara du gjer mej en en länk till forumet Citera
Kraver Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2006 ni får lägga tll mig på [email protected] Citera
gurreb Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) ni får lägga tll mig på [email protected] på va då förnåt ????? :student: Redigerat 31 Januari 2006 av gurreb Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.