Hoppa till innehåll

Xbox 360 Ja / Nej


NeoX*
 Dela

Tycker du att det är bra?  

127 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

tänker köpa 100 xbox 360, och bränna dem framför microsofts kontor! :evil:

 

det blir dyrt för dig att köpa alla dom konsollerna

 

och så tog jag NEJ för jag gillar spelen i nintendoserien bättre än xboxspelen

Redigerat av Svedda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

mmh... xbox 360 hade inte så bra grafik som jag trodde det är faktis inte mycke bättre än gamecube, om PS3 och Revulation har den grafiken som jag har väntat på så ska man inte köra 360 men online grejen är ju bra så jag röstade på såder

 

hehe vaddå inte en aning om nåt :bah: gamecube grafiken suger ju, och på e3 mässan säger dom att grafiken är likadan som 360 i princip. hört talas om Gears of War? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

På många sätt är den bra på ett sätt är den dålig. Blev besviken på det här.

 

Min kompis Call Of Duty, Project Gotham racing har fått repor och en massa andra spel som han har. Tycker synd om han. Många andra kompisar har drabbats.

 

Men på andra fallen så är den helt klart utmärkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej för f*n, xbox 360 suger kaninping med u. Det kan Microsoft också bevisa med att dom.......FÖRLORADE FLERA BILJONER!! Dom gråter säkert för att dom trodde dom skulle tjäna något på det, när dom egentligen förlorade. hahaha...Min kompis skaffade xbox 360, och några veckor efter ville han sälja det, och snart ska han göra det och köpa Wii eller PS3 som kommer pwna allt och alla. 360 har dessutom ingen som helst ny ide, Wii har sina grymma handkontroller, och PS3 har sin revolutionerande grafik. 360 e buggigt fult, ful design, fula handkontroller. mm

 

B*js för 360!!1!1!!!

Redigerat av MagiskaBarnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...